Benissa

dilluns, 20 d’agost del 2012

Des del balcó delaplaçadelportal.


Xe!. Ja fa dies que no eixim en la premsa.

I crec que la notícia de la presència del diputat de turisme, no estarà malament. Li vaig insistir tant. 


Ací. Des de la meua finestra, observe que turística, turística, Benissa no ho és. Almenys, jo, en aqueix camp, la veritat, no m'he mogut massa. 


Bé en aqueix i en els altres. Solament hi ha saber estar el dia de la foto. Parlar?. Improvíse. Qui em discuteix a mi, els discursos de Romanones que solte?.



“HASTA CUANDO VAMOS A ESTAR PAGANDO LOS DESMANES DEL TONTOLPIJO DE LEÓN”.


Que graciós, ho té en Facebook. Per descomptat, és un chicot al que m'he d'apegar. 

Jo crec que ha de ser un gran expert en turisme. La ciutat d'on és tinent-alcalde té gran importància la construcció i promoció immobiliària. En tot el que aixo comporta.


En dues dècades,  han  passat de ser un tranquil poble en el qual anaven treballadors d'altres parts del país o d'Europa en la seua època de vacances, a una ciutat on la construcció és un dels principals factors de creixement econòmic. Aquesta evolució va generar un creixement demogràfic, passant dels 13.000 veïns censats a principis dels 80 als més de cent mil actuals.
Per açò la ciutat té en la seua haver-hi grans títols:

Un ex-Alcade imputat en varios delictes.


Població: A partir de 2006 la població estrangera superá a l'espanyola: 46.337 estrangers enfront de 45.697 espanyols. No obstant açò, les revisions dels padrons d'habitants, cal fer-ho amb cautela, doncs sota aquests recomptes en ocasions subjauen interessos polítics i econòmics difícils de justificar.


Població. Gestió del boom de població: L'augment espectacular de la població, ha produït minvaments en les infraestructures municipals.
La política d'urbanitzacions tancades, s'ha convertit en l'existència de guetos, on l'estranger conviu amb ells mateixos.

Model Urbà.- Destaca la ciutat per tenir els habitatges amb dimensions més reduïdes: 76 m2. Açò és un clar símptoma dels conflictes/interesses que suscita l'ocupació intensiva de l'espai en un model urbà que pretén passar d'una ocupació horitzontal del territori a un model més dens i en altura.

Habitatge social.- És un municipi en els quals la construcció de VPO ha sigut bastant limitada, molt en la línia del que succeeix en el conjunt de la Comunitat Valenciana on el Col·legi d'Arquitectes (diari El País de 7-08-2007, edició Comunitat Valenciana) denuncia el descens en la construcció d'aquests habitatges i assenyala que només tres de cada cent habitatges construïdes són de protecció oficial.


Inseguridad.- L'any 2000 va haver-hi 22 homicidis en la ciutat del diputat, un per cada 2.318 censat. La citat del diputat,  ha sigut la demarcació que més treball va generar a la Guàrdia Civil en tota Espanya.
Tot un Curriculum de ciutat-poble com exemple.

Però el meu amic no té la llengua curta.

Ah!. I em pot fer classes de despreniment econòmic.
Li agraden molt els diners com a mi. Jejeje.

El tio, en més de 20 ocasiones li va dir  "traïdor" a l'edil de l'oposició, al que va dedicar també els qualificatius de "*maganto", "vago", "presumpte delinqüent per un delicte d'injúries i calúmnies" o "*maníaco depressiu". Eixe Opositor manté que el meu amic cobra 7.000 euros bruts mensuals en la Diputació i 3.000 per assistència a òrgans col·legiats a Torrevella. Mentre el meu amic sosté que cobra 3.020 euros mensuals per la seua funció en la Diputació, i mil euros al mes per assistències a òrgans col·legiats a Torrevella.

Que rao tendria eixe tocaboles aqui. No se allí, però ací, encara sort que no tinc eixa puça que em pique.


Doncs bé, despues d'asseure'ns el diputat i jo, hem fet el calcul, i a Benissa hem tingut un gran augment turistic, gràcies a les 2.000 tapes que s'han "zampado".

2.000 tapes a tres turistes per tapa, 6000 turistes. Si ajustem el coeficient regulador de taxes, i ho vam sumar a les indemnitzacions que corresponguen, amb chofer clar, podem arribar a fi de mes a 10.000 euros, que cobrarem religiosament.

I d´aquesta reunio, que cobrarem?.

Crec que em vaig ha fer una partideta de padel. Ara que les tinc a prop i no he d'anar a casa d'uns i d'uns altres, amb els consegüents compromisos.

Adios reines.


Umm!. Per cert, li preguntare a Torbeta quina opinio té. Ell va estar treballant en eixe Ajuntament. A vore?, a vore?.

Vaja coincidències.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Que em vols dir?, o que vols que publiquem?.

AL TALL