Benissa

dilluns, 12 de novembre del 2012

Censura, brossa i mantra.





Des del balcó delaplaçadelportal

Censura, brossa i mantra.

       -          Ah !!. Cap de Joventuts. Et presente el nou fitxatge que ens envien des de la central. estava presentan-lo als departaments.  Encara sort que la tutela de Teulada és compromesa, si no estariem en el caos.
       -          Tant de gust.
       -          Volia dirte que açò no pot ser. Tot el personal consumint Internet i sense produir.
      -           Sí, ja li he donat ordres a l'Informàtic que “cape” el blog delaplaçadelportal.
      -          Home !!!. Ja esta bé. Que els meus pensaments siguen públics i que aquesta caterva de “rotjos”, es passen el dia comentant i recoxinejánse dels meus pensaments íntims.
    -          Doncs ara ja esta, “capada”.
      -          Mira. Jo crec que el millor és llevar-los l'Internet. I l´ordinador.  I, i, i ….. ia ia o. 
      -           Hi ha alguns enllaços amb els quals hem de treballar.
      -           Ves mirant com podem carregar-nos aqueix blog. Els podríem donar una subvenció i que es dedicara a repartir-nos  encens. Que et sembla?.

La seu
      -           Val, jo faré algun esbrinament i veiem.
      -           Antecedents hi ha, i mengen en la nostra mà.

     Aquests Andreus  i Tolos ja s'estan passant. Un blog còmic, però a costa de revelar els meus íntims pensaments i desitjos. El que no entenc  és, com arriben a trepar el meu cervell i plasmar exactament el que a cada momento  estic pensant i ningú mes que jo sap. I clar com sóc previsible, i sempre mantinc el meu criteri. Per aixo.

-          Puedo pasarrrrrrr, señor.

Ara faltava “Torbeta” “el manos tijeras” per a amargar-me el dia. Ho contractem per a fer el paripé, i s'ha portat un bon pessic I ara vorem com surt l´invent. Tremole.

- Ja tinc l'informe
- Supose que la conclusió coincidirà amb el meu desig.
- Clar. En la meua assessoria treballem a la seua volumtad. Gens és original, tot a gust de consumidor
- Val doncs ves en bona hora. Ho repasse i si tinc algun dubte et cride.

A veure. Bé, el personal de confiança, a casa. Alguns funcionaris a casa. 

Ull amb les borses
Aprofitarem i fare  neteja.

Dels regidors delegats millor no rebaixem. El cantant principal necessita d'aqueix cor. Encara que el cor canta menys.

En açò ultim aquet  es l´informe d'un pilota, hauria de llevar alguna delegació concejeril, però aquest  no diu res i en fa creure que fan falta  els mateixos que abans de la crisi.

Vaig a enviar primer als de confiança a la seua casa, així quan després diga la llista dels funcionaris que es van, no tindran arguments.

Dosaré, dosaré.

Tot el fem?. Hi ha molt !. No cap tot.

Entremig, notícies bones.  No puge la taxa de recollida de brossa. La veritat és que era una de les mes altes de la Comunitat, si no del mon mundial.  Li he tret suc jo a aqueixa taxa durant uns anys.

Ja, ja sé que no pot ser així. Però qui s´entera?.

Repetire com un mantra la frase  " Però qui s´entera?", per a meditar la meua próxima actuació.

Quina vista tinc des d´este balcó delaplaçadelportal !.

1 comentari:

  1. marro m´han dit que has trobat l'amor de la teva vida es veritat contamos ....

    ResponElimina

Que em vols dir?, o que vols que publiquem?.

AL TALL