Benissa

dilluns, 5 de novembre del 2012

Des del balcó delaplaçadelporta. David i Goliat i altres hipocrites.

El poble
Xe quin fum fa!,


Sera foc?. No, en pareix que  fa olor de banya cremada. Fa olor a paisà en els jutjats “Gurtelianos”.


A sí.  Será el meu molt benvolgut amic de l'ànima, al que vull un ou com Paco al Bigotes, al benefactor i gran conseguidor de no res per a Benissa. Quina llastima de xiquet, entre galletes i magdalenes, bigots i corretjes. Be. Millor buscare un altra ombra.


Xe!. Que frescorilla que fa. Ja es nota que ha plogut.


El meu palacio
Aparque ací. No sé que passa que sempre esta ocupat l'aparcament reservat a les nostres eminències. Clar que, som més de quatre xuclant del pot, i sent així, l'últim es queda sense aparcament.


- Bon dia!.
- Bon dia!.
- Crida al cap i que multe i es porte a tota aqueixa morralla ací aparcada. Mecachis!.


Cada vegada que entre en la meua Casa Consistorial em sent segur. Però alguna cosa caldrà fer, els meus estan nerviosos i vénen preguntant si preparen les “campartes”. La veritat és que em fa vergonya recolzar i denunciar l'assetjament que reben els “Gurtelianos”, i ara faltava que el meu millor amic també forme part de la llista.

Ei!!!. Ei!!!. Bou
Des que vaig recolzar a Paco, resulta que no he encertat a acostar-me als intaxables. Hauré de millorar l'encert, sinó em veig recolzant alguna malifeta d'un imitador del Lute o del Dioni.


 I ara em nomenen Secretari de Acció Electoral, sera que em volen?. Ara que faig jo?. Supose que els resultats bons seran una bona llançadora, a per el Ministeri Definidor d'Accions i Contradiccion.

Vaig a veure si marege avui la perdiu, l'Alberto no té manxa, a Madrid no recolzen cap proposta d'aquesta Comunitat, anem capa caiguda, açò no és Galícia.

Ei. Ei. Bou. Altra volta
- A veure xicona!. Crida al del Front de Joventuts.
- Esta presentant el curs, “Com pujar una sargantana al campanar”, que segons diu és una passada per al desenvolupament mental i físic del personal.
- Justament al campanar!. Aquest xiquet, sempre amb idees tan innovadores. Quin futur!.


Amb aquesta altra secretària, a veure si és una mica mes estirada i morruda i no és tan confiansuda amb tots.

Tornant al Front de Joventuts, açò d'acaparar amb personal de confiança el Casal, que gran idea!. Cal tenir a la joventut entretinguda, aquests del Bloc ja ens estaven guanyant la partida.Unes Barbi´s i uns Kent´s i a jugar a metges.

- Xicona!. Recorda'm que li diga que repasse la història i tècniques del Front de Joventuts.


Ei !!!. Ei!!!. Bou. I un altra
Que bé, tots ballant al són del "tatá tatá tatá" i tenim guanyada la poltrona delaplaçadelportal. Jo crec que la creu la substituiré per una estàtua ecuestre. No, de Ripolles no, és molt exagerat. De Fernando Botero?. No, em farà gros. De Richard Serra que treballa amb grans peces d'acer tallen, una cara d'acer, com jo. I a més un dels millors escultors vius.


Una fot
------------------------------------
. Um!. Que finestral més hafalagador. La creu als meus peus, futur enquadrament de la meua figura de prócer sense igual.

------------------------------------
Que content estic amb els meus adjunts. Uns pardillos controlables. El del Front de Juventuts, el de les Obres del Valle de los Ladrillos, i la de la Sección Femenina, ....
   
- Es pot?.
- Hola reina. Que passa?.
- Que he pensat que podríem fer unes xarrades sobre “El somiar conscient amb els angelets del Consell i els seus inconscients”, que des de les nostres oficines centrals de Teulada ens recomane.
Un altra foto
- I qui parlara?. El coneixem?.
-  No se, crec que li diuen Monica Oltra.
- Molt bé. Excel·lent idea. Açò de ser la sucursal de Teulada- Moraira, ens lleva un munt d'energia. Paguem, però no necessite ànimes pensants. Eiiiiiiiiiii  !!!!!. Para el carro. Eixa es del Bloc.
-  Hay, no sé. Pel telefon no conec a ningu.
-  A vore si t´enteres. Vullc pujar a la gloria i no acabar estrellat.
-  A la gloria i honor. Sí senyor.
- Bé. Tranquil·la, tu no et preocupes, segueix així. Foto i riseta. Cartell i premsa. El cas és eixir en la premsa del Moviment tots els dies.
------------------------------------------
Un altra mes
- La premsa.
- Que diu avui?.
- Als del PSOE, que no fas res per la variant.

No pot ser. La variant, la variant. Quins són aquests del PSOE, ara volen donar-me per la variant.

Per descomptat, no se per on tirar amb la variant. Ni cas per cap costat. Ja no se com dir-li-ho al vicepresident, que des que deixá Teulada, ni mú. Ni al "mandacojones" del Trillo. Tenen raó aquests del PSOE, ara, igual com abans, gens, ni cas. El seu Zapatero i compañia ho van paralitzar, ells són els culpables. Ara que?. Que volen que els meus ho acaben. Açò voldria jo. Però aqui jo ni pinte una fava. Solament em queda acusar-los de la culpa a ells. Dir-los hipocrites i a una altra cosa papallona. Variant, ja. Ja,ja.

Bé. Vaig a repassar un ratet la història.

Segur que si faig memòria la variant és una reivindicació dels temps gloriosos del mandat del PP a Benissa, o si no de quant Franco era cabo.

A vore, a vore. No. No pot ser. Espere que no.

Isidoro?.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Que em vols dir?, o que vols que publiquem?.

AL TALL