Benissa

divendres, 23 de novembre del 2012

Marejar la perdiu. Concejal que diu que si, jo dic no.

Des del balcó delaplaçadelportal


L´Ajuntament de Teulada-Moraira-Benissa
Que gemecs o que lladrucs. Ja ni diferencie, este m'ha encolomat els gossos i s'ha quedat amb les "titis" de la Venta del Pla.

Des de açi no se diferenciar.

Que semaneta toledana. Però jo, ferm.  Estos pagen els 600.000 euros i "seanseacabo".

Ara amb la creilla calenta qu´els ha donat, i ells han picat per a que em facen una proposta, em lliure uns dies del sanbenito.


Qui amb xiquets es fica al llit, cagat s'alça. Que veritat.  Este xiquet del Front de Joventuts comprometense a pagar l'extra. Però, però, em voldran tornar ximple. Fins als meus es posen blanets prometent el que a mi no em dóna-la realisima gana.

L´Ajuntament pedaneo de Benissa
I, mecachis en la mar !!!. Un altre que tal. Quin pallasso.

Es podria haver esperat una estona. I damunt els provoca. Aquest Torbeta!.

Quina Taula de Negociació. Joer!.

Faltava el Miquel i un sermó.

Peró encara sort que tinc uns reflexos de caragol i he donat la meua paraula que escoltaré una contra-proposta a la meua decisió sobre els ajustos en personal. Ja, jo  ja ho tinc clar. Eixa és la consigna, i jo del test no m'isc. Com no em costa a mi res, en donar-los una mica de sabó, tots contents i de moment es creuen el conte. Els distrac amb la proposta, i ja després veuré…hem arribat tard. Es va transcriure malament. O simplement diré que no m'acorde.

Els CSI de Fabra
- Xicona !!!. Truca-li al sergent del CSI.
- Horatio al telefon.
- Horatio?. Mira, tinc als de la policia revolucionats. Caceroladas, cançons, xiulades, concentracions, campartes …
- Ja he parlat amb ells, els vaig estrènyer les rosques.
- Jo crec que hauries d'avisar al subdelegat. Als Mikelets, als Geos, als de la Guàrdia Real. Cal donar-los fort.
La farmacia de Rita
- Tranquil, tot ho tinc controlat. Tinc gent de paisà, en les teulades, en els embornals. No s'escapa ningú. Tots fitxats.
 Els he avisat de l'aplicació de la nova Llei de vagos i maleantes de Gallardonis. que esta desenvolupada per l'ordre “No es moga del graó que li pot caure un escamot”. El preàmbul ho diu tot: Ni parle, ni trasnuite, ni opine, no es queixe, no pose en dubte la intel·ligència dels seus representants polítics. No deixe de votar-los per a tota la vida perquè ells des dels seus càrrecs, com a peleles callen per por d'un càstig.
- Al mi m'agrada eixa Llei, posa les coses en el seu lloc, disciplina i ordre. Encara que anomenarar-nos peleles als que acatem el que les direccions dels nostres partits ordenen, és una mica fort. Crec que el redactor seria un funcionari cabrejat. I els de el partits que repassen els textos, eixos no sabran que és pelele.

No esta mal ...
Que novetat d´imatge done amb les joioses ulleres partides de forense del CSI. Me les vaig comprar i semblava tan completa i còmoda, i ara. Ara no peguen amb aquesta protesta i jo eixint per ací. Quan arrugue el nas, tic que no puc evitar, cada vegada m'assemble mes al Stif.

Ma que son desagraïts.

No tenen prou amb eixos sous. Jo si no puc, m'ajuste als meus chiquitantos mil i no em queixe.

Va !. Respira profund.

Al mi no m'han d'acoquinar. Tinc ja suficients taules per a capejar aquest temporal. Tenen les de perdre. És una llumbrera el que va pensar primer a fotre'ls la paga extra. Qui cara al Nadal amb les despeses que hi ha es posa a perdre mes diners?. Sense paga extra, sense complements de productivitat …

Ara que pense, vaja engany, com van engolir.

Va ser el complement de productivitat un concepte de la RPT que va servir per a ajustar uns sous amb uns altres.

Van engolir, amb el llest que es creia algu. Però com sempre, “camine jo calent, riga's la gent”
I si es posen ximples, cride a Mini-jo i que els bastonege.

Un, dos, tres, quatre, cinc .... estan tots senyor.
- Luzbel!. Controla'm qui són els més bulleros.
- És que tinc prova de vestit de moros.
- Res. Perquè et pague mig alliberament?.
- A les teues ordens senyor delaplaçadelportal.
- Menys rechifles. Ja hauré de traure el meu geni.
  Acollonat estic, però tinc que dissimular i fer el gallito. Ai!. Quant trobe a faltar a Josele.

Que temps m'han tocat viure, senyor, cues de racionament en la farmàcia, cues arreplegant la "sopa bova" de Caritas, xiulets i flautes de cercavila dels policies, insubordinacio i peticions de rebaixa de sou i eliminacion d'alguns dels meus guiñolets ... estan pirats.

DON JOSÉ
 Uy!. Mira. Quina festa sera demá?. Volteig general de campanes?. El Senyor Retor DON JOSÉ tambe es manifestara?. Clar, li han llevat la paga extra.

Que quadro, Benissa, autentic retrato any 1940. I jo Secretari General del Gloriós Moviment Nacional, amb tota l'autoritat conferida. Veuriem quin gall em cantava a mi.

Estic que m'isc de mi. Crec que em vaig una estona a platicar, planejar la seguretat i l'ordre amb el Sergent del CSI i DON JOSÉ i la seua sotana tan negra i abotonada. Reunits com abans, com ha de ser: l'església, l'exercit i el poder politic monolitic i ferreo.


Viva Hondures!. ai! no, aquest Trillo.
Viva Teulada-Moraira-Benissa!.
Arriba Espanya!.

 

Casi mes gent per una perrera que contra la violencia.  Tambe habiliten euros contra la violencia?.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Que em vols dir?, o que vols que publiquem?.

AL TALL