Benissa

divendres, 28 de juny del 2013

Xe !!!. El Pla General.

L´anulació pel Tribunal Suprem del Pla General de Benissa.

- Però. Anem a veure, tu amb qui vas vore i repassar el Pla General?.

- Jo, jo, jo ....... no sé. Després d'arreglar el que arreglem, els advocats que tenim, crec que són 5 funcionaris en l'Ajuntament i els que tenim en nominilla, ho enviem a València. Quan jo vaig ser, primer vaig parlar  amb dos en el banc i després amb el director general.
- I tots ho van trobar ajustat a dret?.
- Sí. Fins i tot el Director General em va dir que jo era un xic molt vàlid. “Es el futur alcalde”. Preciós el Pla General !!!. repetia.
- Doncs mira, ho han tombat. Una bobada, però ja tenim una altra aturada. Després d'haver promès a troche i moche.

Traient del calaix la comunicació del Tribunal Suprem, al cap se li agra la cara.

- No pot ser. Ací no es pot guardar un secret. Ací guardat sota 7 claus i ja la premsa ho aireja.

De sobte se li encén una llum.


- Com es deia el Director General?
- Marianito Contreras.
- Fotre, fotre …. Aqueix és el lleig de la porta.
- Lleig?. No. Ens va atendre bé i em presentá als del banc.
- Senyor ajuda'm. Quina tropa.

Agafa el telèfon i marca nerviós. Les ulleres Guay Clic d'escapulari se sacsen.

- A veure, Ideal Viles, el Frontissa no esta?.
- No sé. Jo estava al meu. Un chale que tinc quasi venut i la infracció que ja me'ls he camelat perquè me la lleven.
- Et pregunte pel Frontissa, no que treballs fas.
- Ah !!!. Val. Sí. Crec que estava amb un pressupost del cunyat. Hi havia competència.

Res a fer. Penja el telèfon. Sempre va pensar que no hi havia res que fer, curta i ceporra. Però els favors es paguen.

Caldrà veure. Les responsabilitats. Tot a l'any 2003.

Tornar a començar el tràmit.

La veritat és que és increïble que es tramite la denúncia de l'Associació Valenciana de Defensa dels Drets Humans Mediambientals i en contra dels Abusos Urbanístics. en el Tribunal Superior de Justícia i en el Tribunal Suprem, i ací no s'assabente ningú. Açò no se'l creu ni el que inventá el conte. 

Segurament, com Dali, estaven saborejant la mosca, mentre el ciclistes (pobres afectats) suaven la gota gorda.



Segurament la prepotència i el menyspreu als petits propietaris, pensant que defallirien va fer que del tema no hi haguera preocupació. Estava xuclat.

L'Assessoria Jurídica Externa, una altra que tal. Superficial i poc professional, menyspreant les reclamacions dels “toca pilotes”, d'Abusos Urbanístics.

La falta d'adreça política i la precària direcció administrativa, secretària a temps parcial compartida amb Teulada-Moraira, no podia portar res bo.

El que ja estava en mans dels Serveis Jurídics torna a ser, segons la notícia: “Roselló va assenyalar que s'ha posat el tema en mans dels serveis jurídics per a estudiar les mesures legals a adoptar per part del consistori”.

Hem tingut accés a la negociació del contracte dels Serveis Jurídics que portaran el cas.



Es va signar el contracte?.

Continuara ……

NOTA: (A les 12,55 hores es retiren les fotografies que acompanyaven el text, situades en les xarxes socials com a públiques, ja que el titular de les mateixes modifica (fa dues hores) els seus perfils passant a privades l'accés a les mateixes). 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Que em vols dir?, o que vols que publiquem?.

AL TALL