Benissa

dilluns, 23 de juliol del 2012

Des del balcó delaplaçadelportal.

Quin ensurt. 
No em recordava que aquest matí tenía entrevista a la ràdio. Uf!!!.

Quan he pujat les escales, quan he mirat si el personal era al seu lloc, no recorde si he dit bon dia. Això, de vegades no ho recorde.  Puje  rapidet, no siga que em vinguen amb romanços estos.

A l'entrar al despatx de la meua secretària, Joer!!!, he vist la llum, quan ha dit que m'ha preparat les respostes i que ja estaven escrites.

Mire per la finestra, em trobe bé, tretze anys aquí, és senyal que he aprovat com a bon gestor d'un poble mitjà. Estic segur que els meus paisans em valoren. No em prodige pel carrer, però tots em saluden i pocs em critiquen. Sóc bo, és més, crec que he estat el millor alcalde de tots els haguts. Als resultats em remet.
I tot gràcies a que sempre he defensat la meua idea i posició, i no he variar de criteri, mai .... I sort, també que dins del partit, soc amic dels més integres.

He d'admetre que Isidoro tenia bon gust. Des d'aquesta finestra hi ha bona vista. Mecachis !!!, Que bé se sent un com amo i senyor des d'aquest balcó delaplaçadelportal.

Senyor delaplaçadelportal. Ja, ja sé que fins al meu entorn familiar diuen que tinc molts fums. M'he guanyat el lloc, i amb les meues responsabilitats i obligacions, tindré jo temps per ser més familiar i menys biliós.

Rancorós, diuen per aquí. Jo?. La política serà la culpable. Sempre em consideraré  amable i .... Bé, ja ni me'n recordo. En fi, canviar he canviat poc. Abans no sabia i ara ja soc catedratic. Pepe va ser Rey, Isidoro Emperador i jo, faltaria que no em coronara Cesar Imperatus.

Fessssssssssssss - ta

Hauré de repassar les respostes. Mira que són pesats els de la ràdio, no s'ha mogut una mosca ja sospiten que hi ha carnassa.

I aquests de la Generalitat em tenen fregit, ara faltava que em treguen les urgències. I amb la boca petita m'han dit que no, però ... són capaços. Jo diga si o diga no, faran el que ells pensen  i quedaré com sempre, si o no.

L'Antoni Joan, si no fos perquè és un kamikaze, des Teulada bé podria dirigir els dos Ajuntaments. Secretari, Recursos humans i el Consultor-Assessor conjunts . Fins i tot un cap de la oposicions que esta aquí i allà. I el meu frontissa content. Heiiiiiii ... i jo blindat. No passaria res, si els de Benissa anarem al centre de salut de Teulada, vista la situacio. Tot redo i cuadrat, quin choteo ......

Quina quadrilla. D'aquesta crec que ja ens anem a la deriva i jo acabe el meu regnat estimat i admirat. Però en el partit anem a donar-nos una patacada.

Torbetaaaaaaaaaaaaaaa!!. Com va eixe paperot. Quan anem a començar la reconversió de la drassana?. I barat el paripe. Mariscá al Baydal.

Va, aniré a la ràdio a contar-ne una de grossa i bon dia.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Que em vols dir?, o que vols que publiquem?.

AL TALL