Benissa

dilluns, 30 de juliol del 2012

Des del balcó delaplaçadelportal




Aquesta creu delaplaçadelportal, no me  la mire mai.

Avui m'he fixat una mica.

Sí. Això esta bé a les clares. Aquí mana la creu, que no parla.


Aquí mane jo. Qui sap més que jo?.

Els gitanos que surtin d'aquí com sigui. No vull veure un gitano, un campament gitano en les meues possessions. Delaplaçadelportal  és terra d'homes nets i  aseats. Que facen marxa.



Només em faltava la setmana toledana, o hongaresa o, .... mes bé callem, ja que no s'ha sabut. Faltava ara una de xenòfob - racista.

Encara sort.  Ale, a cascarla a un altre lloc. Ja em veia jo amb un assentament gitano a la bonica partida de Benimallunt.  Ja vaig fer el que vaig poder, em vindre aquests veïns, pelmes i tecles.


La llei i el cuento  ens han salvat, i una mica que hem empès. Correm el vel, i aquests que vagen a passejar pel món que és el seu sinó.

Ja he procurat no mullar-me publicament, però al darrere, sempre pel darrere.

Que de mals de cap. Després diuen els de la de-ma-go-gia. Que saben ells de la governació. Cal ser una mica tirà, cridar i fer-se el dur.  Sobretot davant del ciutadà. Quant mane i em repliquen (alguns funcionaris), els embronque  i sels fa una titola així de petita.


Quant m´efade. Uy!,  que por em faig. Sobre tot quant no tinc raó. Sols per donarli-la al pelma de torn.

Però, a tot això, estic una mica preocupat. Sembla que no estan els ànims molt calmats. Caldrà tenir-los entretinguts amb el meu amic Torbeta, quina troballa.  Mentre li omplen els crucigrames a aquest i els maregen amb el gestor d'expedients, vaja, segur que estan menys bel·licosos.

El que he de preguntar als meus assessors, els grans supertacanyons, es que conteste quan em pregunten en què em gastaré els més de 300.000 euros de la paga extra.



No tinc ni idea, però alguna cosa se'ns acudirà. De moment la fira multicultural la podem assegurar. No hi ha perquè retallar per aquí. Als residents cal tenir-los contents, Capó Fritz "dixit". Gran assessor, si senyor. És un consell de calat.
Total, que val el muntatge?, Doncs no ho sé. Que més dóna. Es fa i "s'acabat i prou d'eixe colorêt".

Serena't, rei, serena't.



Crec que el del Parc de La Fustera és el colador de mai acabar. Allà tinc a un treballador tot el dia per mantenir el blau de les inútils basses. Quin gastarro.

Espere que ningú demane el compte total, perquè si no, vaja conya que tindrem. Crec que ens hem passat 350 pobles.

El proper estiu, ja veurem. Rubenet que l´aguante polit enguany. Un altre que tal balla, o no, no balla. Només em preocupa la salut del segon. Cada dia diuen que està més impertinent i cridaner. Els aires del Moncayo. Pregueu per nosaltres. Noces de Fígaro. Pregueu per nosaltres. Bordes d'olivera. Pregueu per nosaltres.



I rodant i despistant, un altre mes de sou sense tisorada.



A la butxaca.

Que mareig. Crec que em prendré la tensió. Me'n vaig i em donaré  una dutxa i al setembre veurem.



La idea és que tots els del cotarro polític asesoril arribem a setembre sense retallada alguna.

Després ja inventarem.



Ai !!!. El parc de La Fustera, mausoleu, Escorial, Coliseu, Tour Eiffel. Gran jardí on ficar els excedents de la tresoreria municipal.

Excedents?. Faltava avui la notícia del deute viu, per a embullar les ments senzilles d'aquest poble.
Xe!!!, calla, xe !!. Tant embullar.


El deute viu de l’Ajuntament de Benissa ascendeix a 2.044.000 euros


Una expressió, si us plau: "Pues no tenen delito, aquests", “Menuts botacorrals”.

----------------------------------------------------------
delaplaçadelportal, diu:

                     A Tolo ...


-           Va, Tolo, tu també pren-te una pastilleta de la tos   i  fins setembre:  I “Marina i aire”.


           Als pares de la Patria ....

-           Vos desitjem unes bones vacances als pares de la pàtria i no solteu mos, no.


           Al sufrit poble de Benissa ....
     -          Súbdits, respireu fondo que venen bones.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Que em vols dir?, o que vols que publiquem?.

AL TALL